OVERZICHT UITGEBREIDE SERVICEOVEREENKOMST

 

Tot de uitgebreide serviceovereenkomst behoren alle in de basis serviceovereenkomst genoemde activiteiten eveneens de volgende werkzaamheden.

 

Deze werkzaamheden kunnen wij omschrijven als;

 

Het Controleren van:

  • Stopverschillen en het opheffen hiervan,
  • Schacht en kooidrukknoppen;
  • Fotocel en sensorlijst;
  • Knelcontact;
  • Deuropen - en deurdicht knop;
  • Schachtdeuren indien deze scheef is, recht hangen;
  • Kooideuren indien deze scheef is, recht hangen;
  • Contacten, van de schachtdeuren en deze eventueel afstellen;
  • Contacten, van de kooideuren en deze eventueel afstellen;
  • Spreek- en luisterverbinding testen;
  • Alarmbel op het kooi-dak testen;
  • Noodverlichting in de kooi;
  • Schachtverlichting;
  • Noodeind schakelaars in de schacht testen, zowel in de op als neer richting;
  • Kwaliteit van de staaldraden;
  • Kooisloffen;
  • Sloffen van het tegengewicht;
  • Torninrichting;
  • Rem;
  • Geleiders en geleider-beugels en kolom vet- en stofvrij maken;
  • Het smeren van de geleiders;
  • Schoonmaken van het kooi-dak, vang en schachtput;
  • Schoonmaken van schacht- en kooideuren en drempels;
  • Afstellen schacht- en kooideuren en verdiepingen;
  • Smeer- en schoonmaakmiddelen en poetsdoeken zijn inbegrepen bij dit contract;
  • De werkzaamheden vallende binnen dit contract worden zoveel mogelijk tijdens normale werktijden

 uitgevoerd.

  • Het aansturen van en het assisteren tijdens de periodieke keuring door een onafhankelijk gecertificeerd

instituut.

  • Verhelpen van technische storingen tijdens normale werkuren, van 7.00 uur tot 17.00 uur, exclusief materiaal

(met een maximum van 2 werkuren);

  • Het leveren en monteren van lift-technische onderdelen die onderhevig zijn aan normale slijtage, waaronder

o.a. : hulprelais, deurcontact etc.

  • Assistentieverlening bij de liftkeuring;
  • De opdrachtgever in kennis stellen, indien tijdens bovengenoemde werkzaamheden blijkt, herstellingen,

      verbeteringen van één of meerdere onderdelen wenselijk of noodzakelijk moet worden geacht.

  • De onderhoudswerkzaamheden vallende binnen dit contract worden zoveel mogelijk tijdens normale

werktijden uitgevoerd.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vervolg uitgebreide service overeenkomst,

 

De volgende werkzaamheden in het uitgebreid contract zijn uitgesloten:

  • Het opheffen van storingen na 17:00 uur (voorrijkosten en arbeidsuren);
  • Storingen tijdens weekend, zon- en feestdagen;
  • Keuringskosten;
  • Vandalisme;
  • Brandschade, waterschade, blikseminslag;
  • Het leveren en monteren van diverse onderdelen; boven een bedrag van € 150,- (per jaar) en bij elektronica

       boven een bedrag van € 300,- (per jaar);

  • Reparatie aan de liftinstallatie, hiervoor ontvangt u een aparte offerte;
  • Storingen veroorzaakt door werkzaamheden door derden aan de liftinstallatie;
  • Indien storingen worden veroorzaakt door verouderde componenten die op ons advies vervangen zouden

             moeten worden, echter niet door u  worden vervangen, zullen wij genoodzaakt zijn de kosten van herhaal

             storingen in rekening te brengen.